Wednesday, January 20, 2010

PELANCARAN BILIK IBNU SINA

Oleh : Norhayati bt Hj Ramlan

Smktk 19.01.10 Satu pelancaran Majlis Penyerahan Bilik Ibnu Sina, telah selamat dilakukan di Asrama Putera tepat jam 9.00 pagi. Majlis itu telah disempurnakan oleh Penolong Kanan HEM, Tn Hj. Tarmuji Bin Kasti disaksikan oleh Penolong Kanan Akademik , Pn . Kion Choo Yoke, GKMP Teknik dan Vokasional Cik Lim Yam Hoon, Pn. Nor Hayati Ramlan , peserta sandaran NPQEL IAB, Para Kaunselor, Guru-guru AJK Asrama dan pelajar-pelajar asrama.

Bilik Ibnu Sina, telah diilhamkan oleh Mantan Pengetua SMK Tinggi Klang, Tn. Hj. Najib Bin Ayob, projek perlaksanaannya telah diambil alih oleh Pentadbiran Asrama dimana Pn. Nor Hayati Ramlan bertindak sebagai Setiausaha Perlaksanaannya.

Bilik Ibnu Sina berkonsep mesra pengguna, dan amat kondusif, di mana para pelajar asmara boleh menggunakannya untuk membuat kelas persediaan sebelum sesi persekolahan, pengajian Al-Quran. Di samping itujuga para pelajar boleh mengulangkaji pelajaran dengan menggunakan buku-buku rujukan yang telah disediakan.

Jawatan Kuasa perlaksana bilik Ibnu Sina mengucapkan ribuan terima kasih, kepada para penyumbang yang telah menjayakan Perlaksanaan Bilik Ibnu Sina ini.Tidak dilupakan juga ucapan terima kasih kepada Pihak Pentadbir sekolah, guru-guru dan pelajar sekalian.di atas sokongan padu dan kerjasama yang telah diberikan. Sekian


No comments: