Wednesday, March 10, 2010

MAJLIS PERPISAHAN PENTADBIR SMKTK

(Gambar akan di uploadkan kemudian)
Smktk 09.03.10
. Satu Majlis Perpisahan kenaikan pangkat para pentadbir dari SMKTK telah dijalankan pada hari ini di tapak perhimpunan sekolah. Majlis ini diadakan untuk meraikan kenaikan pangkat Hj Tarmuji b Kasti menjadi Penolong Pengarah di Jabatan Pelajaran Selangor selepas berkhidmat di selama 15 tahun di sekolah ini.

En Nasir bin Singoh ditempatkan di SMK Telok Gadong, Klang sebagai Pen Kanan Ko-kurikulum setelah berkhidmat di sekolah ini selama 13 tahun. Atas keperluan perkhidmatan beliau dipindahkan ke sekolah baru ini, dengan harapan dapat membangunkan bidang koko di sina. Pengalaman dan 'aura' kegiatan koko si smktk dapat membantu beliau mencapai hasrat ini.

En Sabri juga diraikan dalam majlis ini kerana kenaikan pangkat beliau sebagai Pen Kanan Ko-kurikulum di SMK selepas berkhidmat di sekolah ini selama 11 tahun. Peranannya sebagai pengerusi teknik dalam permainan badminton peringkat negeri memberikannya kelebihannya untuk memegang jawatan sekarang.

Dalam majlis ini, upacara penyampaian cenderahati telah dijalankan, berbagai pihak telah memberikan cenderahati sebagai tanda terima kasih dan ingatan. Kami di SMK Tinggi Klang rasa kehilangan dan kami juga mendoakan tuan-tuan akan berjaya dalam profession dan juga kehidupan.

No comments: