Monday, March 29, 2010

MESYUARAT AGUNG PIBG KALI KE-29

Smktk 27.03.10 Mesyuarat Agung PIBG kali ke-29 dijalankan di Dewan Putra pada pukul 9.00 pagi sehingga pukul 1.30 thari. Seramai 89 ibubapa dan semua guru hadir melaksanakan tanggungjawab sebagai ahli. Laporan aktiviti dan laporan Kewangan tahunan dibentangkan kepada ahli untuk pengetahuan mereka.



Perasmian telah dilakukan oleh Pn Hjh Noraini bt Mohd Tahir, PPD Dearah Klang, tetapi telah diwakilkan kepada pegawai beliau En Shokaimi bin Md Saman Pen. Pegawai Pelajaran Dearah Klang pada hari tersebut.



Terdapat beberapa resolusi dan usul telah dibawa oleh ibubapa untuk dibincangkan pada hari tersebut. Keputusan yang bernas telah diambil untuk tindakan AJK PIBG seterusnya. Perlantikan AJK baru telah dilantik dan dipersetujui oleh ahli mesyuarat. Yang di Pertua PIBG Tn Hj Osman bin Abdullah dilantik semula, ini merupakan tahun ke-9 beliau menjadi PIBG sekolah ini.







Mesyuarat pada hari itu diserikan lagi dengan persembahan Tarian Zapin oleh pelajar-pelajar tingkatan 1 dan 2, Persembahan tarian Tradisional India oleh Persatuan Pelajar India tingkatan 6, dan Persembahan Yoyo Cina oleh pelajar tingkatan 6. Cabutan bertuah sebanyak 20 hamper juga diadakan pada hari ini untuk hadirin yang bernasib baik.






Mesyuarat telah diakhiri pada pukul 1.30 thari dengan jamuan makan tengahari oleh Persatuan PIBG sekolah ini. Sekian.

No comments: