Monday, October 5, 2009

KOMUNIKASI BERKESAN DALAM MENINGKATKAN KEJELEKITAN DALAM ORGANISASI



PERKEMBANGAN STAFF Ke-6
Oleh : Miid & Kaunselor - 6 Oct 09
SMK Tinggi Klang - Pelbagai pengisian yang menarik seperti ceramah berkaitan dengan komunikasi berkesan serta diikuti dengan slot yang ke 2 LDK dalam kumpulan. Melalui aktiviti dalam kumpulan ini dapat meningkatkan serta menambahkan kejelekitan antara guru-guru melalui aktiviti secara bekerjasama.
Aktiviti dijalankan bersama tanpa mengira kedudukan



Bakat yang dimiliki oleh pendidik SMK Tinggi Klang juga dapat dilihat serta ditonjolkan melalui aktiviti persembahan secara berkumpulan. Kreativiti yang ditunjukkan oleh warga pendidik sesungguhnya amat bermakna kerana tanpa rasa segan serta malu, mereka bersama-sama berganding bahu untuk menaikkan nama kumpulan masing-masing.



Para pendidik berlumba-lumba untuk menjadi yang terbaik diantara yang terbaik. pengalaman yang bermakna dalam perkembangan staf untuk guru-guru ini pastinya akan dapat mencetuskan minda agar dapat menjadi pendidik yang lebih sporting, tenang serta berkeyakinan tinggi dalam apa jua keadaan.

Diharapkan para pendidik SMK Tinggi Klang akan menjadi antara pendidik yang disayangi pelajar serta tersohor di seluruh daerah Klang Khususnya.

















Satu keluarga yang besar terbentuk melalui kerjasama dari semua pihak


Akhirnya komunikasi berkesan dan keakraban terjalin. Sekian

No comments: