Wednesday, October 14, 2009

PROGRAM TINGKATAN 6 : MAJLIS PERPISAHAN DAN PERHUBUNGAN TAHUN 08/09

Oleh : Miid 12 Oct 09

SMK Tinggi Klang - Satu majlis perpisahan anjuran Majlis Tingkatan Enam dijalankan pada 14 Oct 2009 dan telah di rasmikan oleh Pn Kion Choo Yoke Penolong Kanan Akademik,


SMK Tinggi Klang. Majlis ini diadakan bertujuan untuk perpisahan antara pelajar-pelajar senior dan pelajar-pelajar junior. Dianggarkan 600 pelajar terlibat dalam majlis ini dan semua guru yang mengajar tingkatan enam dijemput hadir.

Disamping perpisahan majlis ini  merupakan titik tolak dan tanda penghormatan kepada junior yang akan mengambil alih tampuk pengurusan Majlis Tingkatan Enam untuk masa-masa yang akan datang. Perhubungan dijalinkan dengan mengadakan aktiviti dan persembahan daripada pelajar-pelajar tingkatan enam rendah.

Berbagai aktiviti dan persembahan yang merangkumi kebudayaan dipersembahkan. Salah satu yang menarik perhatian penonton ialah tarian pelajar India disamping persembahan Yoyo Cina yang telah merangkul kemenangan diperingkat Asia.

Guru-guru yang hadir memberikan sokongan penuh dan kagum dengan pengurusan serta perjalanan majlis yang selenggarakan sepenuhnya oleh pelajar.









Pada tengaharinya, guru-guru dan jawatankuasa dijamu makan tengahari atas tanggungan Majlis Tingkatan Enam tahun ini.





Syabas kepada semua AJK yang terlibat. Sekian




No comments: